Najczęściej zadawane pytania
Poniżej prezentujemy listę najczęściej zadawanych pytań. Mamy nadzieję, że na ich podstawie uda się Państwu znaleźć odpowiedź na swoje. W przypadku szczegółowych pytań zapraszamy do kontaktu z nami.
Jak długo będę oczekiwać na moje zamówienie?
Proces realizacji zamówienia wynosi do 10 dni roboczych.
W jaki sposób będzie realizowane moje zamówienie?
Zamówienie jest realizowane po kliknięciu w wybrany produkt i dodanie go do koszyka. Szycie produktu następuje po opłaceniu zamówienia.
Czy mogę zmienić kolor mojego zamówienia?
Zmiana koloru w momencie realizacji zamówienia jest niemożliwa.
Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?
Zamówienie dostarczone zostanie kurierem.
Czy realizowane są zamówienia z wysyłką poza granice Polski?
Zamówienia wysyłamy na cały świat.
Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status zamówienia zostanie wysłany na podany adres mailowy. Status można również sprawdzić w zakładce „Moje konto”.
Co zrobić gdy chce zareklamować zakupiony produkt?
Pełna procedura dostępna jest w Regulaminie sklepu.
Co zrobić kiedy chce zwrócić zakupiony produkt?
Zwrot produktów szytych na miarę jest niemożliwy.
Jakie są dostępne formy zapłaty?
Zamówienie można opłacić przelewem bądź poprzez platformę PayU.
Instagram did not return a 200.