Najczęściej zadawane pytania

Poniżej prezentujemy listę najczęściej zadawanych pytań. Mamy nadzieję, że na ich podstawie uda się Państwu znaleźć odpowiedź na swoje. W przypadku szczegółowych pytań zapraszamy do kontaktu z nami.

Jak długo będę oczekiwać na moje zamówienie?

Proces realizacji zamówienia wynosi do 10 dni roboczych.

W jaki sposób będzie realizowane moje zamówienie?

Zamówienie jest realizowane po kliknięciu w wybrany produkt i dodanie go do koszyka. Szycie produktu następuje po opłaceniu zamówienia.

Czy mogę zmienić kolor mojego zamówienia?

Zmiana koloru w momencie realizacji zamówienia jest niemożliwa.

Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?

Zamówienie dostarczone zostanie kurierem.

Czy realizowane są zamówienia z wysyłką poza granice Polski?

Zamówienia wysyłamy na cały świat.

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia zostanie wysłany na podany adres mailowy. Status można również sprawdzić w zakładce „Moje konto”.

Co zrobić gdy chce zareklamować zakupiony produkt?

Pełna procedura dostępna jest w Regulaminie sklepu.

Co zrobić kiedy chce zwrócić zakupiony produkt?

Zwrot produktów szytych na miarę jest niemożliwy.

Jakie są dostępne formy zapłaty?

Zamówienie można opłacić przelewem bądź poprzez platformę PayU.