Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@slonik-len.pl lub drogą pocztową na adres:

Radosław Masłoń SLONIK

Rudnik Mały

ul. Śląska 83

poczta Rudnik Mały

Numer NIP: 5732586019
Numer REGON: 384005994

 

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

 

Radosław Masłoń SLONIK

Rudnik Mały

ul. Śląska 83

poczta Rudnik Mały

Numer NIP: 5732586019
Numer REGON: 384005994

 

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie sklepu.